środa, 31 grudnia 2014

Podsumowanie ^^

Postanowiłam zrobić małe podsumowanie od września 2013r. Więc zaczynamy


Liczba komentarzy: 64
Liczba postów na blogu: 13 + ten
Obserwatorzy: 42
Liczba wyświetleń: 21 037
Post z największą liczbą wyświetleń: 1194; KLIK

Wiecie, że kilka postów usunęłam, więc te liczby są tak naprawdę chyba od stycznia/lutego 2014r. XD


 Przez ten rok miałam wiele wzlotów i upadków, ale nie zawiesiła bloga, bo nie chcę tego robić. Widzę, że pomimo braku nowego scenariusza, cały czas wchodzicie tutaj, co mnie cieszy. Życzę sobie, żebym dalej z wami tu była przez wiele lat ♥






Najmilej z tego roku wspominam koncert Led Apple, 


Najgorszą rzeczą z tego roku jest rozpad Led Apple. Zdziwienie, że to nie rozpad EXO? Led Apple lubię o wiele bardziej i są jakby bliżsi mojemu sercu. A fakt, że ich spotkałam niczego nie ułatwia. 


Życzę wam szczęśliwego nowego roku z dużą ilością k-pop'u. Niech ten 2015r. będzie jeszcze lepszy niż 2014r. a wasza miłość do Azjatów niech dalej rozkwita ^^

A co do scenario z Hun'em, to musicie jeszcze troszkę poczekać




1 komentarz:

  1. Nominowałam cię do Liebster Award, szczegóły tutaj http://kpopowe-scenariusze88.blogspot.com/2015/02/liebster-award-iii.html
    Tak w ogóle, to czekam aż powrócisz ze scenariuszami XD

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze - pozytywne i negatywne.
Komentować może każdy ^^ Nie ważne czy masz konto czy nie :D
Więc nooo, zachęcam, klawiatura na serio nie gryzie

Obserwatorzy