wtorek, 3 lutego 2015

Liebster Award IV

Ponownie zostałam nominowana do Liebster Award. Dziękuję Rose za nominację. A to jej blog KLIKAMY

1. Czy jest w k-popie jakiś zespół, którego nie lubisz?

Oj znajdzie się :D Nie lubię wszystkich girlsbandów od SM, 4MINUTE, a zwłaszcza Hyuny. Nie pałam miłością do girlsbandów XD

2. Jaką ostatnio przeczytałaś książkę? Poleciłabyś ją?

Ostatnio przeczytałam "Bez mojej zgody". Bardzo ciekawa książka :D Polecam XD

3. Jesteś indywidualistką czy wolisz pracować w zespole?

Wolę pracować w zespole

4. Jaki zespół ostatnio zawrócił ci w głowie?

HIGH4 przez tę piosenkę:
 

5. Co wyprowadza cię z równowagi?

Za dużo tego, by tu wszystko wymienić

6. Gdybyś mogła na na chwilę przenieść się w czasie, wybrałabyś swoją przyszłość czy swoją przeszłość?

Przeszłość mniej więcej znam. Korci mnie przyszłość, ale ostatecznie nie wybrałabym żadnej podróży w czasie

7. Od jak dawna słuchasz k-popu?

Dzisiaj czyli 03.02.2015r. mija 1 rok, 9 miesięcy i 27 dni :D

8. Czego najbardziej się boisz?

Przyszłości

9. Lato czy zima.

Zdecydowanie lato

10. Wybierz trzy słowa, które najlepiej cię opisują.

Ambitna, cierpliwa, wrażliwa

11. Ulubiony film?

Anioły i demony :3




Przepraszam, ale nie nominuję nikogo ^^

Czekajcie na mój powrót :D 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze - pozytywne i negatywne.
Komentować może każdy ^^ Nie ważne czy masz konto czy nie :D
Więc nooo, zachęcam, klawiatura na serio nie gryzie

Obserwatorzy