sobota, 6 grudnia 2014

20 000 wyświetleń ♥



Kochane robaczki. Chciałabym wam bardzo podziękować za te 20 000 wyświetleń. Nigdy się nie spodziewałam, że ktoś chciałby czytać moje wypociny. A jednak znalazły się osoby, które to czytają, komentują, a nawet im się to podoba ♥♥
Chcę was również przeprosić, bo od dawna nic się nie pojawiło TT^TT. Mam strasznie mało czasu na pisanie. Zbliżają się próbne testy (9-11.12) i dużo się teraz uczę -.- Jakby nie mówić moja wena chyba się na mnie fochnęła i nie chce wrócić ;=; Cały czas pracuje nad Sehun'em i niespodzianką dla was, ale trochę minie zanim to się pojawi, mam nadzieję, że do końca roku się wyrobię ^^ Nie gniewajcie się na mnie za to, ale naprawdę się staram pisać kiedy mogę <3
Jakby chciał ktoś ze mną się skontaktować:
GG: 20394904
KakaoTalk: yoona11
IG: ljangg99
Facebook: https://www.facebook.com/weronika.ciarka




Do następnego napisania <3

1 komentarz:

Dziękuję za wszystkie komentarze - pozytywne i negatywne.
Komentować może każdy ^^ Nie ważne czy masz konto czy nie :D
Więc nooo, zachęcam, klawiatura na serio nie gryzie

Obserwatorzy