czwartek, 30 lipca 2015

Liebster Award VI

Zostałam nominowana do Liebster Award przez TEN BLOG. Bardzo dziękuję <3


1.Od kiedy słuchasz k-pop'u?

K-pop poznałam dokładnie 7 kwietnia 2013 :D 

2. Masz jakieś plany związane z Azją?

Chciałabym na pewno pojechać do Korei Płd.i ją zwiedzić. Myślę też o przeprowadzeniu się tam i podjęciu pracy.

3. Jak reagujesz, kiedy ktoś wyzywa, np Twojego UB?

Rożnie to bywa. Ale częściej pytam się dlaczego ta osoba ta robi. Zazwyczaj jest tak, że bezpodstawnie to robi i wtedy się wściekam, bo jak ktoś może kogoś obrażać, nie znając tej osoby? 

4. Co sądzisz o rasizmie w Polsce?

Osobiście nie spotykam się z nią często, oprócz żartów "Znowu słuchasz żółtków". Chociaż wiem, że są osoby, które nie tolerują osób "innej rasy", ale przecież człowiek jest cały czas człowiekiem, bez względu na kolor skóry, włosów, religię itd. Dla drugiej osoby z innego kraju też jesteśmy "dziwni", "inni", ale chyba to się powoli zmienia. 

5. Tolerowałabyś, gdyby Twój UB był gejem?

Oczywiście, że tak. Przecież, to, że kocha faceta nie zmienia go jako człowieka. Cały czas jest tym samym chłopakiem. A żyjąc w głupim wyimaginowanym świecie, gdzie myślę, że mój UB mnie pokocha, po prostu nie ma sensu. 

6. Jaka byłaby pierwsza rzecz, którą zrobiłabyś widząc swojego idola?

Rozdziawiona buzia XD Byłabym w mega szoku, ale w końcu jakoś próbowałabym podejść 

7. Co sądzisz na temat psycho-fanek?

Ich się nawet fankami nie da nazwać. Fan wspiera swojego idola i stara się dla niego jak najlepiej, a nie naprzykrza mu się i utrudnia życie. 

8. Popierasz związki w k-popie?

Zależy jaka para. Czasami stwierdzam, że ktoś niezbyt do siebie pasuje, no ale nic nie mogę z tym zrobić, więc godzę na to. Każdy człowiek potrzebuje miłości, więc nie widzę problemu w tym. Oczywiście na początku jestem zazdrosna jeśli to jeden z moich biasów, ale potem mi przechodzi. 

9. Czy masz swój "specjalny rodzaj biasa"? 

Na początku zawsze byli to raperzy XD Teraz jest to mieszanka ^^

10. Co gdyby wybuchł ogromny skandal z Twoim autorytetem? Czy nadal byś go tak kochała?

W tym problem, że chwilowo nie mam autorytetu. 

11. Czy chciałabyś, aby Twoje dziecko było w połowie Azjatą? 

Odpowiem tak. Chciałabym, żeby mój partner był Azjatą XD To mówi samo za siebie


Przepraszam, ale nie dam rady dodać "First times" w tym miesiącu przez K-Pop Festival. Postaram się jak najszybciej nadrobić stracony czas ^^ 







1 komentarz:

  1. Unni~ Tak bardzo czekam na Twoje opowiadanie T.T Mam nadzieję, że już nie długo coś dodasz :<

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze - pozytywne i negatywne.
Komentować może każdy ^^ Nie ważne czy masz konto czy nie :D
Więc nooo, zachęcam, klawiatura na serio nie gryzie

Obserwatorzy