sobota, 31 października 2015

Comeback?

Przyznaję się bez bicia, spaprałam sprawę. Możecie mnie torturować, pozwalam.
Obiecałam wam w lipcu twór z Baekhyunem, a mamy koniec października, w sumie to jak to przeczytacie będzie pewnie początek listopada. We wakacje ogarnęło mnie typowe lenistwo i brak chęci do robienia czegokolwiek, no a we wrześniu miałam problemy w szkole przez co musiałam się przepisać do innego liceum, a październik minął mi na nadrabianiu lekcji z całego września. Jak już to zrobiłam i włączyłam dokument z opowiadaniem wyszło ze mnie zaledwie 5 zdań. Tak więc po części to też wina braku weny.
Odnosząc się do tytułu posta. Tak, mam zamiar wrócić i to jak najszybciej się da. Zawiodłam was i samą siebie, nie dotrzymując danego słowa. Teraz nie będę wam mówić, kiedy ma zamiar się coś pojawić. Po prostu będę pisać, żeby pojawiło się jak najszybciej.
Tak więc bardzo was przepraszam i mam nadzieję, że mi wybaczycie. Zabieram się za pisanie, żeby - mam nadzieję do końca listopada - pojawiło się opowiadanie z Baekiem dla Lili.


1 komentarz:

Dziękuję za wszystkie komentarze - pozytywne i negatywne.
Komentować może każdy ^^ Nie ważne czy masz konto czy nie :D
Więc nooo, zachęcam, klawiatura na serio nie gryzie

Obserwatorzy