wtorek, 16 czerwca 2015

Liebster Award V

Zostałam nominowana po raz kolejny do Liebster Award. Teraz nominowała mnie Lili Han (JEJ BLOG)
Bardzo dziękuję ♥  teraz przejdźmy do pytań :3 






1. Co sprawiło, że postanowiłaś założyć bloga?

Hm... Moje koleżanki z klasy, które też interesują się k-pop'em założyły wspólnego bloga (wcześniej założyły osobiste) i zaczęłam go czytać, spodobało mi się to co pisały i tak namówiły mnie na założenie własnego bloga. Więc tak powstał blog, który teraz czytacie

2. Co cię motywuje/inspiruje?

Inspiruje mnie wszystko, ale przede wszystkim życie codzienne i dramy. Jeśli chodzi zaś o motywację, to z nią różnie bywa. Czasami jest to L.Joe, czasami moje marzenia.

3. Co lubisz robić, kiedy nie możesz spać?

Najzwyczajniej w świecie przeglądam wszystkie portale i czytam ficzki

4. Lubisz patrzeć na księżyc?

Czasami zdarza mi się na niego zapatrzeć, ale wolę oglądać gwiazdy

5. Czym są dla ciebie gwiazdy?

Po ostatnim one shocie z Sehunem'em (mogę to nazwać one shotem?) łatwo się domyślić, że porównuje gwiazdy do ludzi. Jeśli ktoś nie czytał to już wyjaśniam :3
Przez pewien cytat zaczęłam tak twierdzić. Oto cytat: "Gwiazdy nie mogą świecić bez ciemności". Zrozumiałam go jakoby ludzie byli tymi gwiazdami, które bez smutku, żalu, porażek i innych złych (?) uczyć ale jakże budujących, nie mogą żyć, bo przez nie stają się silniejsi. Wydaję mi się, że to jasne :D

6.  Jakiego jedzenia nie cierpisz?

Hmm... Lubię jeść, choć po mnie tego nie widać. Najbardziej nie cierpię czarniny, szczawiowej i brukselek. rzeczy typu żołądki, serca itd.

7. Gdzie nigdy nie chciałabyś się znaleźć?

Na Saharze, bezludnej wyspie.

8. Czego się boisz?

Boję się wielu rzeczy, ale chyba najbardziej przyszłości, bo to ona jest najbardziej niepewna i nie wiadomo czego się po niej spodziewać.

9. Gdzie i kiedy najlepiej ci się pisze?

Najlepiej kiedy mam wenę, a jeśli chodzi o miejsce, wystarczy, że będę miała laptop przy sobie i to wystarczy, ale lubię siedzieć na moim łóżku i wtedy pisać XD

10. Jaką bajkę kojarzysz ze swoim dzieciństwem?

Pierwsze co mi przyszło na myśl to "Kopciuszek", więc sądzę, że to :D I dobrze się składa, bo bardzo lubiłam tę bajkę

To wszystkie pytania :D Że tak powiem każdy kto dotrwał do końca jest nominowany, więc odpowiadajcie na pytania

1. Poświęciłabyś/porzuciłbyś przyjaźń dla miłości, albo na odwrót? Dlaczego?
2. Która piosenka najbardziej opisuje ciebie?
3. Czy jest coś, co chciałabyś/chciałbyś zrobić w przyszłości?
4. Jak przyjmujesz porażki?
5. Czy zrobiłabyś/zrobiłbyś coś wbrew swojej woli, żeby nie zranić drugiej osoby?
6. Mając do wyboru sześć kul, które zawierają: miłość, szczęście, mądrość, pieniądze, sławę i rodzinę, co być wybrała/wybrał?
7. Dlaczego twoim zdaniem ludzie kłamią?
8. Jaki masz stosunek do związków homoseksualnych?
9. Czy według ciebie niebo istnieje naprawdę?
10. Jak wyobrażasz sobie swoje życie za 20 lat?


To tyle :D Jeśli chodzi o mój nowy twór to pewnie do lipca się pojawi, jeśli chcecie wiedzieć z kim będzie, wystarczy spojrzeć na lewy górny róg, nad paskiem z menu :D


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze - pozytywne i negatywne.
Komentować może każdy ^^ Nie ważne czy masz konto czy nie :D
Więc nooo, zachęcam, klawiatura na serio nie gryzie

Obserwatorzy