sobota, 17 maja 2014

Liebster Award III

Ponownie zostałam nominowana do Liebster Award. Tym razem od bloga: http://seouliseverything.blogspot.com
Bardzo dziękuję za nominację, nawet nie wiecie jak to mnie cieszy. Wiem, że nie jestem najlepsza, wiem, że nie często wstawiam scenariusze, ale się staram. 

Przejdźmy do pytań. 

1. Jak poznałaś/łeś kpop?

Więc moja koleżanka zaczęła prowadzić bloga z opowiadaniem z Shinee i tak jakby ja jestem w nim razem z moimi koleżankami z klasy (tymi które słuchają kpop'u). Z ciekawości weszłam na bloga i przeczytałam rozdział, to było 7 kwietnia. Chciałam posłuchać jakiś piosenek chłopaków więc YT poszło w ruch i włączyłam Hello. Spodobało mi się, ale to nie było to coś, co mnie przyciągnęło do słuchania k-pop'u. Dopiero 8 maja, gdy czytałam następną część opowiadania na playliście na blogu włączyła się piosenka Teen Top - I Wanna Love. Wtedy w k-pop'ie zakochałam się na max'a.

2. Twój ulubiony paring i co w nim lubisz?

Hmm... chyba ChangRick. Nie lubię czytać yaoi z Teen Top, ale to nie zmienia faktu, że ubóstwiam go. Lubię ten paring, bo to maknae line w Teen Top. A jak wiadomo oni zawsze mają głupie pomysły. Zawsze poprawiają mi humor swoją głupotą. 

3. Twoja ulubiona drama?

Nie wiem czy będę oryginalna czy nie, ale moją ulubioną dramą jest Shut Up Flower Boy Band. Moja pierwsza drama i nie żałuję tego, że ją obejrzałam.

4. Czytasz mangę? Jeżeli tak to jaka jest twoja ulubiona?

Przykro mi, ale nie czytam mangi >...<

5. Co jest twoją inspiracją w tworzeniu tekstów/opowiadań?

Jak już wcześniej pisałam. Są to piosenki, MV, dramy, scenariusze innych osób, wydarzenia dnia codziennego.

6. Wolisz pisać opowiadania normalne, czy jednak z nutką fantastyki?

Zdecydowanie normalne. Nie za bardzo specjalizuje się w fantastyce.


7. Czy masz jakieś plany związane z Azją? Jak tak to jakie?

Jak już kiedyś pisałam. Chciałabym skończyć studia i zamieszkać w Korei. Nie wiem czy to dojdzie do skutku, ale mam taką nadzieję.

Nominuje:


Pytania:

1. Co najbardziej lubisz w K-Pop'ie?
2. Podaj 10 powodów dlaczego twój UB nim jest
3. Pamiętasz dokładną datę poznania K-Pop'u?
4. Lubisz czytać książki?
5. Czytasz inne blogi ze scenariuszami?
6. Lubisz yuri?
7. Kiedy czujesz się źle? 

~Angel (Love Lala)







1 komentarz:

  1. Nominowałyśmy Cię do LIEBSTER award oraz the VERSATILE BLOGGER award :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze - pozytywne i negatywne.
Komentować może każdy ^^ Nie ważne czy masz konto czy nie :D
Więc nooo, zachęcam, klawiatura na serio nie gryzie

Obserwatorzy