sobota, 29 marca 2014

Liebster Award II

 Znowu zostałam nominowana do Liebster Award. Tym razem bardzo dziękuję Natalii : Jej blog ----->KLIK

 

  ''Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę”. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie  obserwatorów więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.''

Więc odpowiem na pytania od Natalii ^.^

1. Twój ulubiony zespół? 


Moi kochani idioci.



2. Kiedy zacząłeś/aś słuchać k-pop'u?

K-Pop poznałam dokładnie 7 kwietnia 2013. Słuchałam go, ale nie za często, dopiero 8 maja 2013 zaczęłam go słuchać nałogowo.

3. Kto był twoim pierwszym biasem?

Moi pierwszym biasem był:

4. Ile masz lat? ;P

W lipcu, dokładniej 8 lipca będę mieć 15 lat.

5. Jak mówią na ciebie twoi przyjaciele?

Mówią na mnie Ciareczka. Nie pytajcie dlaczego XD

6. Lubisz śpiewać? xd

Śpiewać lubię, ale wiem, że to brzmi okropnie. 

7. Jeśli odpowiedziałeś/aś na pytanie 6 "tak" to jaką piosenkę lubisz najbardziej śpiewać, a jeżeli odpowiedziałeś "nie" to napisz "nie" xd 

Nie mam takiej piosenki :/

8. Czytasz innych osób scenariusze lub opowiadania?

Oczywiście, że czytam


9. Co lubisz robić w deszczowe dni? ;3 

Jeśli mam wolne, to siedzieć przed komputerem, słuchać muzyki i pisać. Lubię też czytać książki lub oglądać dramy.


10. Oglądałeś/aś dramę? Jeżeli tak to jaką? 

Oglądałam i to nie jedną. Moją ulubioną jest Shut Up Flower Boy Band. 


11. Twoja ulubiony aktor lub aktorka?

Mam dwóch aktorów.


Sung Joon


Lee Minki


No to teraz przydałoby się zadać pytania.

1. Jak dowiedziałaś się o K-Pop'ie?
 2. Masz jakieś K-Pop'owe rzeczy?
3. Uczysz się koreańskiego? 
4. Wolisz książki czy filmy?
5. Twoje najbardziej dziwne marzenie?
6. Jak sobie radzisz w szkole/pracy?
7. Bez jakiej rzeczy nie wytrzymasz jednego dnia?
8. Co byś zrobiła gdybyś nagle na ulicy zobaczyła swojego Ultimate?
9. Co myślisz o tych wszystkich nowo debiutujących zespołach?
10. Co byś zrobiła gdybyś wygrała 1 mld?
11. Co lubisz najbardziej jeść?

Nominuję:

Przepraszam, że tylko tyle blogów :(

~Love Lala

4 komentarze:

  1. Dziękuje za nominację :* :3

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękujemy za nominację XD Oj, Ciarka, Ciarka, ty krejzolu kochany XD

    OdpowiedzUsuń
  3. Zostałaś nominowany do Liebster Award więcej szczegółów http://seouliseverything.blogspot.com/ ^^

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze - pozytywne i negatywne.
Komentować może każdy ^^ Nie ważne czy masz konto czy nie :D
Więc nooo, zachęcam, klawiatura na serio nie gryzie

Obserwatorzy