czwartek, 27 marca 2014

Versatile Blogger Award I


 
Zostałam tym razem nominowana do Versatile Blogger Award. Bardzo dziękuję moim kochanym krejzolom za nominowanie mnie. Szczerze, to nie wiem czym sobie zasłużyłam, ale bardzo dziękuję.
Ich blog: Klikamy  ^.^

 

Co zrobić będąc nominowanym do Versatile Blogger Award ?

1. Podziękować nominującemu blogerowi.

2. Pokazać nagrodę Versatile Blogger Award na swoim blogu.

3. Ujawnić 7 faktów o sobie.

4. Nominować 7 (lub więcej) blogów.

5. Poinformować o tym fakcie autorów nominowanych blogów.

Więc tak 7 faktów o mnie

1. Lubię nazywać Teen Top idiotami. Może wyjaśnię dlaczego. Lubię ich tak nazywać przez ich zachowanie. Wiecie co oni wyczyniają w Weekly Idol, prawda? To chyba wystarczy.

2. Adminuję na fp: I Need More K-Pop, Masz coś do mojego biasa, Sprawdzamy ilu k-popowców jest w Polsce

3. Przynajmniej 3 razy w roku choruję na zapalenie krtani XD 

4. Jem bardzo dużo, a cały czas ważę 40 kg. Niektórzy mi tego zazdroszczą, ale ja naprawdę tak nie uważam. Mam 160 cm i sądzę, że powinnam jeszcze z 3-5 kg przytyć.

5. Dzięki K-Pop'owi stałam się pewniejsza siebie. K-Pop dobrze działa na ludzi ^.^

6. W całym swoim życiu miałam i mam tylko jedną najlepszą przyjaciółkę, która niestety mieszka w Niemczech

7. Nie wiem jak to zrobiłam, ale Koreańczyk po dwóch dniach znajomości napisał mi  "I love you" XD

Nominuję:

Na dniach albo i tygodniach powinien pojawić się scenariusz z Hongkim po prawie, dobra nie prawie, ale jeszcze trochę i go skończę. 
A tak w ramach informacji. Mam pomysł na serię ^.^

~Love Lala

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze - pozytywne i negatywne.
Komentować może każdy ^^ Nie ważne czy masz konto czy nie :D
Więc nooo, zachęcam, klawiatura na serio nie gryzie

Obserwatorzy