sobota, 22 marca 2014

Liebster Award I

Annyeong. Zostałam nominowana do Liebster Award
To moja pierwsza nominacja za co bardzo dziękuję mojej Unnie KLIK KLIK <------ jej blog. 
 Tak więc jeszcze raz bardzo dziękuję
 


1. Jak zaczęła się Twoja przygoda z K-popem?
Więc moja koleżanka zaczęła prowadzić bloga z opowiadaniem z Shinee i tak jakby ja jestem w nim razem z moimi koleżankami z klasy (tymi które słuchają kpop'u). Z ciekawości weszłam na bloga i przeczytałam rozdział, to było 7 kwietnia. Chciałam posłuchać jakiś piosenek chłopaków więc YT poszło w ruch i włączyłam Hello. Spodobało mi się, ale to nie było to coś, co mnie przyciągnęło do słuchania k-pop'u. Dopiero 8 maja, gdy czytałam następną część opowiadania na playliście na blogu włączyła się piosenka Teen Top - I Wanna Love. Wtedy w k-pop'ie zakochałam się na max'a
.

2. Czy kiedykolwiek zdarzyło Ci się zanudzić jakąś piosenką?
Tak. Słuchałam tak długo piosenki Shinee - Everybody, że po dwóch czy trzech tygodniach usunęłam ją z telefonu.


3. Jak reagują Twoi znajomi, gdy mówisz coś o K-Popie?
Ci, którzy nie słuchają k-pop'u od razu zaczynają "znowu ci Chińczole?" "Koreańskiego rapu słuchasz?". Te dziewczyny, które słuchają nie mają nic przeciwko jak gadam tylko o naszych biasach itp.


4. Gdyby Twój bias ogolił by się na łyso, nadal byś go kochała? xD
Dlaczego miałabym go nie kochać? Przecież to ten sam człowiek, tylko że nie ma włosów. Włosy rzeczy, która odrośnie, więc to pytanie jest bezsensu.


5. Dlaczego założyłaś bloga?
Szczerze? Ja nawet o tym pierwsza nie pomyślałam. Moja koleżanka zaproponowała mi to no i ja niezbyt chętnie się zgodziłam. Ale teraz wiem, że to była dobra decyzja i bardzo jej dziękuję za to, że mnie do tego namówiła. 


6. Korzystasz z bibliotek?
Kocham czytać książki, więc co miesiąc jestem w bibliotece.


7. Największe marzenie?
Zamieszkanie w Korei i ślub z L.Joe


8. Co planujesz na wakacje?
Więc moje wakacje będą wyglądały tak:
Początek:  Nudny jak nie wiem co. Jak będzie ciepło pojadę nad jezioro, a jak nie to będę się lenić w domu. Pewnie spotkam się z Michu
8 lipca: moje urodziny
14-18 lipca: obóz o tematyce koreańskiej
Potem: wyjazd do chrzestnej na wieś
No a na końcu: spotkania z Michu i moją przyjaciółką


9. Z czego bierzesz inspiracje na opowiadanie/scenariusz?
Z dram, piosenek, cytatów, MV i z życia codziennego


10. Co robisz, gdy masz doła?
Słucham K-Pop'u


11. Najśmieszniejsza sytuacja z K-popem, jaka Ci się przytrafiła?
Teraz tak na szybko nie umiem sobie żadnej przypomnieć

Nominuję: 
Pytania:
1. Za co lubisz swojego UB?
2. Dlaczego zainteresowałaś się K-Pop'em?
3. Czy masz jakieś marzenie dotyczące Azji?
4. Dostajesz wejściówkę vipowską na koncert jednego z zespołów K-Pop'owych, który wybierasz?
5. Bez jakiej rzeczy nie możesz żyć?
6. Oglądasz dramy? Jeśli tak to podaj swoją ulubioną?
7. Skąd czerpiesz inspiracje?
8. Jak twoi rodzice reagują na K-Pop?
9. Czy jest jakaś rzecz, której nigdy nie zrozumiesz w K-Pop'ie?
10. Jak poznałaś swojego UB?
11. Czego najbardziej nienawidzisz na świecie?

~Love Lala

3 komentarze:

  1. Mnie?? Za co?? Uduszę Cię za to XD Ale i tak dziękuję <3 [przez Ciebie będę musiała myśleć...]

    OdpowiedzUsuń
  2. Nominowałyśmy Cię do The Verstaile Blogger XD ^3^
    http://swiat--wariatek.blogspot.com/2014/03/the-versatile-blogger-i-liebster-award.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Nominowałam cię do Liebster Award <33 http://opowiadania-k-pop.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze - pozytywne i negatywne.
Komentować może każdy ^^ Nie ważne czy masz konto czy nie :D
Więc nooo, zachęcam, klawiatura na serio nie gryzie

Obserwatorzy